Opinione su Mondo Convenienza: Mondo UN-Convenienza

Mondo UN-Convenienza

11/03/2020

Vantaggi

Kitche nand furnitire in general are beautifull and affordable

Svantaggi

Big problems of communications with the customer and a department of customer service that only say "mi dispeace" without providing a real solution to the problems


Mondo IN-Convenienza
If I could rate their customer service with a minus 5 stars, worst of the worst, I surely would.
Yesterday, 10-03-2020 we went to the Curno store to pay for the whole rest of my kitchen which is due to be installed today (11-02-2020) and during the payment process we (my wife and I) have requested also the plumbing (idraulico) service and wanted to pay an extra 150 euros that is the cost for it, this lady dependent told us that the plumber will come for the installation and that the payment should be given to him (in cash), then we finished the kitchen payment process and went home with great expectations for our new brand kitchen.
As for right now they're in my house doing the installation the two installers that came have told me they are not plumbers and they can not do the due attachments to leave the kitchen 100% operative.
We have been ( my wife and I) on the phone with the customer service at least for two hours and between "the typical answer" we are sorry for the inconvenience they have told us that "unfortunately" the plumber can not come today. It is outrageous to expect a level of service and realize that Mondo Convenienza schedule the service at your its own Convinience and not at the Convinience of the customer thus the title of this review (Mondo UN-Convinience) The lady that processed the payment was clear to say the plumber will come today for the installation and did not show up and then when you call customer service to ask why the plumber did not come they blame it on the "corona virus emergency" because the "spostamenti erano limitate" putting this a a merely excuse as the reason why the plumber did not come.

As for now and after two hours on the phone with the "so called customer service” on really frustrating calls we have to wait until tomorrow (12-02-2020) to have a 100% operative kitchen.

Thanks Mondo UN-Convenienza for make a special occasion in our house a nightmare of back and forward of calls with your customer service that can only say “mi dispiace” without providing a real solution to a disappointment created for the big problems of communications that you have

Antonio Fernandez


Questa opinione rappresenta il parere personale di un membro di Opinioni.it e non di Opinioni.it.

Segnala contenuto

La risposta dell'azienda:

Servizio Consumatori
Servizio Consumatori mondo convenienza
Hi Antonio, we are so sorry to read these words.
We constantly try to satisfy our customers’ requests and find solutions to any possible problem. If you need support, you can contact us at 06 91515. Thank you!
fb-10157249591802972

  • Impegno
  • Convenienza
  • Affidabilità
  • Design
Valuta questa opinione

Ti sembra utile quest'opinione?

Scrivi un commento

Questa funzione è disponibile solo per gli utenti che hanno effettuato il login

Altre opinioni degli utenti su Mondo Convenienza

  • ivanapagano
    opinione inserita da ivanapagano il 02/10/2024
    In data 24/11/2023 ho acquistato un letto contenitore, il montaggio effettuato dai tecnici è risultato difettoso, in quanto il tessuto del fondo del letto non è stato correttamente installato, lascian...
    Continua a leggere >
    nessuno
    letto difettoso e servizio clienti pessimo
  • ale73pe
    opinione inserita da ale73pe il 27/08/2024
    Ho acquistato circa €5000 di arredi, versato l'acconto, consegna prevista entro il 12/08/2024 e...questa mattina mi sono sentito dire che forse effettueranno la consegna fra una settimana perchè manca...
    Continua a leggere >
    Nessuno
    Tutto
  • azz
    opinione inserita da azz il 13/05/2024
    Mobili consegnati rotti. Il montaggio non è regolare in quanto tocca i rivestimenti della cucina e non in linea con gli impianti. Gli elettrodomestici difformi da quelli visti in negozio, in quanto di...
    Continua a leggere >
    nessuno
    costoso
  • fb-7294930337266046
    opinione inserita da Massimiliano Bonifazi il 28/03/2024
    ho acquistato una cameretta presso mondo convenienza incluso trasporto e montaggio. la ditta che è venuta, a parte lo sporco e il disordine che ha lasciato, ha arrecato un danno anche ad un mobile già...
    Continua a leggere >
    nessuno
    pessimi in tutto
  • raffaella2011
    opinione inserita da raffaella2011 il 09/02/2024
    Dispiace fare questa recensione negativa perché compro da loro da anni e mai ho avuto problemi di nessun tipo. Tra luglio ed agosto ho acquistato varie cose . Cucina, sedie, materassi, divani, mobile ...
    Continua a leggere >
    90%
    Ad oggi nessuno in passato era meglio
    Garanzia inesistente. Il cliente non ha voce in capitolo nemmeno davanti all' evidenza.